6 mai 2010

Scoalaaa:(

Si poate mai vine si vara....Poate.Si poate mai vine si vacanta.Da' pana atunci mai e multa scoala...aha...e aia care nu te lasa sa respiri cateodata dar fara de care nu simti ca esti viu.
Am aflat zilele astea ca am intrat in grupul de debate al liceului,desi nu imi doream asta.M-am dus...nici nu stiu de ce m-am dus...M-a ametit profa sa merg,sa merg si am mers.Si cik dupa parerea mea am facut-o de oaie la ce am scris acolo...da parerea profei nu a fost asta...si asa am intrat printre primii...Imi vine sa mor,sa ma arunc de pe catedra:))Cine dracu m-a pus pe mine sa ma mai bag si in asta?Nu aveam destule de facut si asa putin timp?Nuuuuu....Faza tare e ca si profu de religie,unde la materia lui ascult muzica si eventual comentez ce nu imi convine(nu sunt atee,ci doar agnostica) vrea sa intru in formatia scolii.Am cantat de proba in clasa dupa ce s-au rugat jumate de ora colegii si in care am simtit ca intru in pamant daca nu se termina melodia,desi nu foarte lunga(Use somebody-Kings Of Leon).Si ieri am fost la primele repetitii pentru mine,a doua pentru ceilalti.Bai,a fost fain,as putea spun chiar tare...da ce dracu fac eu cu atatea?Cum le descurc?Nu sunt eu o proasta cum a zis mama si o sa ajung acasa la ora 6 seara in felul asta?Am ajuns la concluzia ca mi-a scris cineva pe frunte"prea mult timp liber"...da cred ca a gresit persoana.
Si acuma eu ce fac???:(((((((((((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu