7 mai 2010

Pro Volei

Asaaaaaaa...revin la problema de ieri.Pai i-am zis azi profului ca nu mai vin in formatie ca mai am si altceva de facut....si doamne!!!!!!nu am avut nicio remuscare!da' nici el nu a zis nimic:).
Am fost azi la un meci de volei feminin:Pro Volei(Botosani)-CSM Bucuresti.Fratioareeeeeeee...am iesit surda.Si nu cat rageau aia din tribune toti gramada ci cat a fluierat un drac in spatele meu...Ma rugam de fiecare data cand fluiera sa ii iasa ochii aia din cap poate asa mai tace....da nicio sansa.Ca doar era drac.Si am iesit de acolo surda si ca de pe alta planeta.Ma tranteam in Diana de parca eram dupa vreo 3 beri:))...eee...si ea in mine:))Ideea e ca am stat doar primele 3 reprize si Botosaniul era deja invingator...deci e bine.Da nu ma bucur.De ce?Fiindca habar nu am de ce ar trebui sa ma bucur ca o echipa...pe care nu o cunosc...si un joc care nu ma intereseaza ar trebui sa ma bucure...Vedeam in jurul meu tanci,pustani si "neni" care erau asa de bucurosi...nevoie mare...n-aveau treaba acasa.Si ma intrebam daca au venit pentru joc sau sa vada picioare goale pe gratis?Cred ca raman la a doua varianta.Una peste alta...ideea e ca pe langa cei 25% de oameni normali din sala,dintre care fac parte si eu cu Diana,restu erau cocalari.Daca nu a trecut unu prin fata mea de o mie de ori atata rau...ultima data i-am pus si piedica ca poate ramanea dracu la locul lui.
Am ajuns la concluzia ca nu am fatza de stadion.Nu stiu...cand ii vad pe toti ca se bucura si nici nu inteleg de ce mi se pare....wewwww....Adik...nu pot sa ma bucur odata cu mai mult de 5 persoane...simt ca incep sa ma bucur de bucuria lor si ma apuca depresia pe urma ca eu nu am de ce sa ma bucur...Nici nu stiu de ce scriu toate lucrurile astea aici...oricum nu citeste nimeni...da poate ca asa ma simt eu mai putin ciudata.


PS:Era unu in primul rand...mama...deci ala e fratele lu' Nikita din Romana..Fratele Ceafa da' Porc:))...omul ala se bucura si injura la orice gol...mai mult am stat cu ochii pe el ca sa imi dau si eu seama cu ce echipa tine...ca ii injura pe ambii antrenori...pe jucatoare...dadea sfaturi...se cunostea ca avea experienta pe terenul de volei...cu silueta lui:))):))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu