11 august 2013

I like complicated...


"....stii Diana...poate daca nu ar fi fost asa de complicat...adica chestia asta s-a complicat foarte tare,stiu...eu am facut sa fie complicat.Dar trebuie sa intelegi...cu ea mereu a fost complicat....si am complicat lucrurile si cu tine si nu e corect stiu.
-De ce le-ai complicat?Sau de ce sunt tot timpul complicate?
-Pur si simplu...Si stiu ca nu e corect,ca m-am jucat cu tine...dar adevarul e ca si tu ai avut niste jocuri...
-Pai daca a fost sa ne jucam macar sa jucam dupa regulile mele nu?:))
-Oricum....daca nu ar fi fost asa de complicat poate..."

Poate ce?Nu am avut curajul sa-ti pun intrebarea asta atunci.Nu stiu de ce...poate pentru ca nu vroiam sa aud raspunsul...sau poate imi doream prea tare si nu eram sigura ca te-as crede daca mi l-ai spune.As putea sa iti cer sa continui acum,dar e cam tarziu nu crezi?Plus...deja m-am obisnuit cu raspunsul din capul meu.Sau macar incerc sa fac asta...


Viata ca un platou cu fursecuri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu