10 august 2013

Friends?No,thanks


Cum era vorba aia?Ca toamna se numara bobocii?Ei bine cred ca vara se numara prietenii.Iar daca ajungi la cifra de 0= zero....eiii bine...inseamna ca you did a great job in restul anului.Congrats to me!
Stiti ce?Cred ca si chestia asta cu prietenia,la fel ca aia cu iubirea,e overated...da rau de tot.Si sincer mi s-a cam acrit atat de cuvantul prieteni,cat si despre ce inseamna el.Incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult "amici".Hmmm...ce ziceti?Fancy?Stiam eu...Asa...deci daca tot am lamurit chestiunea de-acuma o sa avem asa: amici de bere,amici de fumat,amici de shopping,amici de ras aiurea,amici de film,amici de ars aiurea,amici....friends with benefits ramane ca imi place cum suna:)))

Viata ca un platou cu fursecuri...gol

Un comentariu:

  1. n-ai idee cat te inteleg.. am testat pe pielea mea faza aia cu prietenul este doar un dusman care inca nu iti da in cap..deci de azi inainte o sa aplic faza cu "amici" :))

    RăspundețiȘtergere