30 august 2012

Cuprins de vara

Probabil ca o sa cititi o gramada de postari pe alte bloguri care vor incepe la fel: s-a terminat vara,a inceput toamna,vine scoala...ia uite,fac si versuri:)))Nu pe bune...chiar s-a dus si vara asta si oricata canicula mi-as mai dori eu...eventual pana in februarie si de prin martie sa fie direct primavara...nu se poate asa ceva.Mi-am dat seama zilele astea cat de tare imi doream in timpul anului sa vina vara.In mare parte din cauza scolii...abia asteptam sa termin cu examenele si sa am si eu o zi in care sa fac ce imi trece prin cap(vad ca le am cu versurile in postarea asta)...dar si din cauza frigului.Cand ma gandesc ca s-a dus caldurica,se duc acusi si hainutele putine si lejere de vara,fructele...ahhh...si incep ploile si apoi gerul...brrr.Bine,hai sa nu incep de pe acuma sa ma plang ca pana la iarna am timp:)))Ideea e ca de pe la jumatatea lui iulie a venit vara in sfarsit si la mine.Adica am terminat cu toate si puteam in sfarsit sa fac ce vreau,sa dorm pana cand vreau,sa citesc ce am eu chef nu doar manuale.Si da...mi-am dat seama rapid ca nu prea am ce sa fac si nu prea am cu cine.Daca ati citit celelalte postari o sa vad dati seama de ce.Oricum...pentru mine vara asta nu a fost cea mai buna.
  • nu am fost in nicio tara straina...sau poate doar m-am obisnuit ca in fiecare vara sa merg pe undeva
  • nu am stat nici macar o zi la bunici.Va vine sa credeti ca pana in clasa a 8a mi-am petrecut verile doar la bunici?De cum luam vacanta in iunie pana in septembrie eram doar acolo.Aveam ditamai bagaju de ziceai ca ma mutam cu totul:)))
  • am vazut doar un film la cinema..."Umbre Intunecate"
  • am ajuns la zi cu serialele pe care nu le mai vazusem de un an
  • pielea mea a fost atinsa doar de apa de la robinet...deci adio mareeee...dovada ca nici nu am costum de baie
  • nu am mancat niciun crab,crevete,nicio scoica..nimicutaaaa:(((...si nici pizza la 3 euro...si nici clatite
  • am baut doar 2 limonade...prea acre pentru gustul meu
  • am iesit doar o singura data cu rolele
  • in alte veri nu era zi in care sa nu mananc o inghetata...minim....vara asta parca s-au schimbat toate...daca am mancat 5 toata vara
  • nu am facut nicio baie cu apa de ploaie...si nici nu m-a prins vreo ploaia calda din aia de vara
  • nu am mers descult...nici pe asfalt,ce sa mai zic de iarba sau nisip
  • am citit carti
  • am fost doar la un concert...Guess Who
  • vara asta nu am postat nicio poza sau altceva pe facebook...chiar cred ca o sa-l sterg la fel cum am facut si cu twitteru
  • am pierdut concertul la Lady Gaga pentru ca eu aveam bac si nu timp de cumparat bilete...ma oftic...era singurul la care vroiam sa merg...cu adevarat
  • vara asta nu am vorbit cu nicio prietena...nici nu stiu daca mai am asa ceva
  • nu am ajuns mai tarziu de 12 acasa
  • nu am primit si nu am trimis nicio scrisoare,nu am scris sms-uri cu dor sau vederi din tari straine
  • nu am facut si desfacut valize si nu am citit niciun ghid de viata
Au fost si sunt prea multe lucuri pe care poate as fi vrut sa le fac si nu am avut cu cine.Vara si viata in general e goala atunci cand esti singur.Dar nu-i nimic...or sa mai fie veri si pentru mine.

4 comentarii:

  1. Stiu sentimentul..a fost o vara tamppita in care n-amf acut nimik din ce mi-am propus. Iar unele..mi-au scapat aiurea pt ca n-am voie sa vb. ce sa mai zic..:-j vara naspa, in acre n-am fauct nimik si in care am stat vazandu-i pe unii cum se duc si se distreaza si tot felul :| fara probleme. Hmm daca treci pe la mine(eu.tu.toata lumea) gasesti un psot tot despre vara cu titlul two weeks :))) asemanator cu lucruri pe care le-am vrut/concerte pe care le-am pierdut, sau unul singur.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am avut o vara foarte frumoasa :X, cu mai multe momente vesele decat triste, desi vara trecuta am avut niste momente vesele care nu o sa le uit niciodata, pe cele de vara asta poate o sa le uit, dar oricum au fost multe.
    Imi pare rau ca s-a terminat :( ..

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stii ca si vacanta mea a fost dubioasa, am facut lucuri multe faine dar au fost si parti care ma asteptam sa fie mai bune.. nici eu nu am ajuns la mare desi era singurul lucru pe care-l vroiam sa-l fac dupa BAC dar na...sunt de parere ca tot ce se intampla se intampla cu un motiv si am trecut peste usor :D

    RăspundețiȘtergere