2 iunie 2012

Party

Pentru inceput as vrea sa urez un calduros la multi ani cu ocazia zilei de 1 iunie.-La multi ani!:)))
De cand m-am intors de la Cluj nu am mai facut mare lucru...pe la scoala,acasa...Am primit multe cirese doar pentru mine!!!Ceea ce ma face fericita:)))Mereu mi-am dorit cirese doar pentru mine,sa nu fiu nevoita sa la impart cu nimeni:))Sunt fructele mele preferate...
Aseara am avut banchetul de clasa a 12a.Probabil ca stiti cam cu ce se mananca...multe rochii simandicoase,fitze,poze peste poze....Dar toate astea se uita odata ce incepi sa te distrezi alaturi de colegi si sa dansezi fara sa-ti mai pese ce rochie ai...papucii sa fie comozi:)))A fost frumos...am dansat muuuuult,am ras si mai mult...Si azi ma gandeam ca probabil as fi fost mult mai apropiata de colegii mei daca am fi facut o asemenea chestie in fiecare an.Asa la sfarsitul liceului...cam iti dai seama ce ai pierdut...Asta este...sa fie invatatura de minte pentru facultate:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu