17 iulie 2013

Back homeeee

Buna dragelor.Cum o mai duceti?Stiu ca am lipsit cam multisor de pe blog si nu am chiar scuze pentru fiecare zi,dar asta e...mai ia si omul o pauza:)))Deci...cu ce sa incep?Aha...sesiunea...offf mama ei de sesiune ca lunga a mai fost...de pe 28 mai pana pe 3 iulie...Am crezut ca inebunesc la propriu...si de invatat si de cald.Cum sa inveti biofizica,biochimie si farma cand toata lumea e afara,la terase si parca se distreaza mai mult ca niciodata?Inveti,ca n-ai ce face.Dar s-a terminat,slava domnului,ca daca mai era vreun examen ma vedeati la stirile de la ora 5:)))
Pe 15 m-am intors acasa ca pana atunci am frecat menta prin Cluj.Offf Clujul ala de care tare mi-e dor,plin de locuri faine si oameni frumosi.Stiu ca am fost plecata de acasa de un an,dar as pleca inapoi maine la Cluj.Glumeam ca o sa-mi gasesc o facultate pe timpul verii:))M-am obisnuit asa de tare cu viata la camin,cu locurile,cu oamenii si colegele de camera ca mi se pare ciudat traiul de acasa si ma trezesc uneori ca am tendinta sa fac ce faceam si la Cluj:)))E urat sa stiti sa te intorci acasa dupa un an...nici macar net sau tv nu aveam pana azi:)))Nu stii sigur ce s-a schimbat: tu sau casa si orasul:))Cert e ca si eu m-am schimbat foarte mult,era inevitabil oricum.
Acum sunt acasa...unde e foarte multa plictiseala si timp liber,unde oamenii din oras parca au disparut,au plecat si m-au uitat aici.Planuri pe vara nu prea am..trist stiu:)))


Viata ca un platou cu fursecuri....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu