6 aprilie 2013

Baby,you're sick....

"-Ma doare capul....ceva nu e bine deloc...
 -Iar?Incepi sa ma ingrijorezi....
 -Iar....nu stiu,poate ar trebui sa merg la un doctor.Stii...uneori ma gandesc ca poate daca as avea vreo boala din aia grea,vreo tumora ceva...doamne fereste...poate as trai viata asta cum trebuie,poate nu as mai pierde timpul...
 -Nu vorbi asa...nici macar in gluma...
 -Stiu...doar ziceam stii?Ce ai face?
 -Cand?
 -Daca as fi bolnava...mi-ai aduce portocale?
 -Ti-as aduce....dar nu o sa fii...
 -Si Kinder Pinguin?
 -Si...
 -Si mi-ai canta?te roooog....si stii ce mai vreau?
 -Ce?
 -Sa ma duci pe un bloc...cel mai inalt din oras...
 -Ce sa facem?
 -Sa mancam prajituri...si sa dansam pe melodia aia care imi place mie de la Stornoway....Ti-ar fi dor de mine?
 -Da...probabil ca da....Tie?
 -Nu stiu...."

Nu stiu nici acum de ce nu ti-am zis in seara aia ca o sa-mi fie dor de tine.Pentru ca o sa-mi fie....mereu...deja imi este.Nici nu stiu exact de ce o sa-mi fie mai tare dor....O sa-mi fie dor de tine,de cum razi de mine cand alerg si sar ca nebuna prin parc,cum te uiti la mine in momentele alea,cum ma privesti razand din departare ca un parinte care isi vede copilul jucandu-se.O sa-mi fie dor sa alergi cu mine pe umeri,sa tip ca mi-e frica si sa-mi spui ca e normal...O sa-mi fie dor sa stau cu tine pe banca si sa-ti simt mainile in buzunarele mele si barbia pe umarul meu stang,cum te joci cu parul meu si cum niciodata nu ma prind cand vrei sa-mi "fraieresti" nasul.O sa-mi fie dor sa te vad stand pe intuneric,pe un scaun si privindu-ma cum dansez ca un copil nebun pe melodiile mele preferate.Imi place cum zambesti si cum ma lasi mereu sa fiu eu...sa fiu ceea ce vreau eu sa fiu.O sa-mi fie dor de astea si de multe altele...si nu vreau sa-mi fie dor prea curand...

Viata ca un platou de fursecuri...

4 comentarii: