16 martie 2013

Si poate m-as schimba....

Intr-o zi o sa-mi ceri sa ma schimb...O sa-mi zici ca nu asta eram cand m-ai cunoscut,ca m-am schimbat si ca ma vrei inapoi...pe mine.Poate ca dincolo de incapatanarea mea o sa te ascult...Te-ai gandit vreodata ca poate m-as schimba in cineva pe care nu cunosti?Poate mi-as taia parul si mi-as vopsi buzele in negru de doliu.Ochii mi i-as picta in verde si nici la strigarile tale nu as mai raspunde caci mi-ai gresi nestiutor numele.Mi-as schimba modul de a merge,as pluti usor prin aer in felul in care pana acum nu am putut sa o fac,as vorbi doar atunci cand este necesar si mi-as modifica voit vocea.As renunta la muzica si m-as scufunda in pictura.In apa din paharul ei as inota noaptea sperand ca o sa ma inec.M-as face mai inalta,m-as face mai urata sau mai frumoasa,i-as cere soarelui o alta piele si lunii alte ganduri.Poate as renunta la scris si m-as face postas.In felul asta as duce scrisori de dragoste celor care se simt singuri.Poate le-as duce si ceva prajituri,facute in felul meu in care nu stiu sa gatesc.Poate as invata sa merg pe bicicleta doar cu gandul ca ti-am spus ca nu voi face asta niciodata.Mi-as schimba filmul preferat intr-unul mut,alb negru, care sa imi aminteasca de viata noastra si mi-as vopsi parul in rosu ca sa atrag atentia cat de nebuna sunt.As iubi macii si mi-as lua o pisica sa imi tina dorul de tine cald.Seara mi-as pune o mie de dorinte si mi-as promite cu voce tare ca o sa le fac pe toate doar ca sa imi aud vocea cum minte.
M-as naste din nou,de data asta intr-o zi de vineri Septembrie.M-as muta...din nou...pe o strada cu nume de floare,langa o gradinita de copii ca sa ii pot privi dimineata cum plang dupa singura persoana care ii iubeste.As iubi doar noaptea si as saruta plapand,cu vant pe buze ce sopteste dulce "Vara".M-as tatua la fiecare intrebare la care nu as gasi raspuns si in felul asta m-as transforma intr-o carte cu povesti de dragoste pe care doar indragostitii o vor putea citi.Apoi as stinge lumina si m-as culca cu gandul ca poate o sa primesc vreo replica la ea.Sau macar un premiu de consolare.
Dar vezi tu...s-ar putea sa te trezesti intr-o zi sa te intrebi cine e femeia de langa tine.Sa o dezbraci de culorile reci in care este imbracata,apoi sa o vopsesti in culori calde si sa iti dai seama ca nu e vorba de infatisare,ca nu e vorba de rujul ala negru sau de pletele ei rosii.E vorba de cuvintele din ele,e vorba prea mult de ea si prea putine iti zice.Asa ca nu-mi cere niciodata sa ma schimb daca nu ma cunosti....


                            Viata ca un platou de fursecuri....

6 comentarii:

  1. Sau nu cere deloc cuiva sa se schimbe...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos..Atat de magic si de captivant . Cum ar fii sa ne schimbam brusc viata in lucruri care nu ne plac sau de care ne temem , doar pentru a demonstra cuiva ca nu schimbarea e solutia , ca schimbarea s-ar putea sa nu-i placa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iar in acea zi cand iti va cere sa te schimbi, sa stii ca nu mai are rost sa-l tii langa tine

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce sa iti ceara sa te schimbi?..

    RăspundețiȘtergere