25 septembrie 2011

Chiar?



Mai am putin si o sa ajung si eu la situatia asta.Urasc intrebarea "Ce faci?"...de parca chiar ti-ar pasa.M-am saturat de oameni care se baga neinvitati in viata ta,isi dau cu parerea desi nu le-ai cerut-o si se comporta de parca chiar te-ar cunoaste...Cum se face ca atunci cand sun pe cineva imediat avem ce vorbi,discutam ore intregi,dar cand raman fara minute pot sa treaca si zile,pot sa si mor ca nu ii pasa nimanui?Despre asta este vorba in "Ce faci".Auzi...da' chiar iti pasa?
                                                                                           
                                                                                           P.S. Pentru lipsa de coerenta...faceti o plangere

4 comentarii:

  1. Ce-ar fi... daca nu ti-ar mai pasa nici tie? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si doare atat de rau cand vezi ca nu te cauta nimeni. eu inca nu-mi explic, unde am gresit?

    RăspundețiȘtergere
  3. Super lovely blog!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Amazing video! Thank you for sharing! I also love the quotes on your blog! XOXOXOO

    RăspundețiȘtergere