31 august 2011

Nu stiu ce titlu sa ii pun:)))


 


As vrea atat de mult sa nu apelez la acest cliseu,dar...da...s-a dus si vara:(((Plangeti copii....incepe iar scoala,iar pentru mine anul asta o sa fie..pfaii....mi-e rau doar cand ma gandesc.
Oricum...am avut o vara la dispozitie in care am putut sa facem ce vrem(mai mult sau mai putin) si sper ca vara voastra a fost la fel de frumoasa ca si a mea.Am calatorit mult,am vizitat locuri noi,am cunoscut oameni frumosi si povesti ce vor ramane mereu in amintirea mea.Altceva....ar fi prea mult de povestit....

Playlistul verii:
Bryan Adams - Let's Make A Night To Remember
Michael Bolton - Said I Loved You...But I Lied
Giorgia-Il mio giorno migliore
Moda-Arrivera,Vittima
Don Omar Danza Kuduro
Maroon 5-Moves like Jagger
James Morisson-I won't let you
Jovanotti-Tutto L'Amore Che Ho
Giusi Ferreri-Piccoli dettagli
J Lo-On the floor
Joe Jonas-See no more
Demi Lovato-Skyscraper
Lady Gaga-Edge of glory,You and I
Rihanna-California King Bed,Cheers,
Beyonce-The best thing...si muuuulteee altele...

Cartile citite sunt in lista de sus

                                                                                                                       
                                                                                                      Fuck...maine prima zi oficiala de toamna                                                                                                                                                                                                                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu