6 iulie 2011

Blocul te tampeste

Am revenit deci de pe plaiurile mioritice unde am fost plecata vreo 2-3 zile.Mare lucru nu am facut,dar ma simt mai bine decat inainte de plecare.Ceea ce am realizat este ca blocul,orasul si toate chestiile astea:net,telefon,club etc. te prostesc de cap.Am stat astea 3 zile deconectata oarecum de oras si sincer nu i-am dus lipsa absolut deloc.Eu,care inainte vorbeam 2 ore pe putin la telefon zilnic,acum am stat fara, deoarece mi s-a descarcat si am uitat sa-mi iau incarcatorul...Eu,care de dimineata ma trezeam si direct la calculator sa vad ce a mai scris unu altu,sa vad ce mai zice lumea si chestii din astea,nici nu m-am atins de laptop si de net zilele astea.Am stat toata ziua pe afara,pe ploaie,si minune,nu am murit daca mi s-a incretit parul si nu aveam placa,am mancat tot felul de shituri verzi de faceam fete-fete:)),am citit,am dormit,am stat la barfa cu bunica:))ca deh':)))si m-am jucat cu toti catei si toti iepurasii pe care ii avea.Si nu,n-am murit fara net,pc,telefon si magazine langa coltul blocului.Ba chiar a fost foarte bine,liniste,fara cocalari si pitipoance si fara fel de fel de specimene.Si mi-am adus aminte de toate prostiile si toate jocurile de cand eram mica,atunci cand imi petreceam veri intregi la tara la bunici.
Da si cand am ajuns acasa...am intrat bineneteles direct la calculator sa vad ce au facut astia la bac,sa simt pulsul orasului,sa ii aud cum tipa ca au luat/au picat bacu.In sfarsit...cam asta am avut de zis,ma duc sa citesc...

4 comentarii:

  1. :))zilele petrecute departe de agitatia enervanta a orasului...mmmmm

    RăspundețiȘtergere
  2. tuturor cred ca ni se intampla asta, sa zicem ca ne adaptam! ;) oricum, e foarte bine sa iesi, sa te deconectezi, sa stai departe de tensiunea orasului...bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere