1 mai 2011

18!!!

  
Azi mi-am dat seama cat de multe persoane tin la mine...Poate nu tin la mine,poate si-au adus aminte din intamplare ca e ziua mea...Nu conteaza...Ei fac si vor continua sa faca parte din viata mea.Si ii iubesc pe toti ca ma fac sa "suport" asta:))Si daca momente din astea ne fac sa ne aducem aminte unii de altii...atunci vreau sa fie ziua mea,a cuiva,in fiecare zi...
Si unii din noi....ne vedem la vara in Sighisoaraaaa!!!!!!!!
Vama Veche - 18 ani

Asculta mai multe audio diverse


Iar Tu...tu ai continuat sa fii singura persoana de la care oricum nu m-as fi astepta sa ma sune sau sa-si aduca aminte ca e ziua mea...Si e mai bn asa...Oricum nu ai fost in niciuna pana acum...Deci nu iti simt lipsa

2 comentarii:

  1. deci cred ca daca mai auzi o urare cedezi nervos:))oricum io te iubesc.GATA am spus-o:))sa vezi ca eu de ziua mea sunt la scoala:))sa vezi atuncea

    RăspundețiȘtergere