30 august 2010

Azi mi-e bine...



Azi...dupa foarte mult timp m-am trezit zambind.Imi zambeste sufletul si il simt plin de soare.Azi sunt o persoana buna...mai buna poate.Azi nu am spus "nu" si nu mi-a parut rau caci ti-am simtit soarele aproape.Azi a fost ziua mea buna.

Te-ai trezit vreodata dimineata stiind sau avand raspunsul pe care l-ai asteptat atat ca inima sa ti-l dea?Tot acea inima care a intarziat atat cu acel raspuns incat nu ai dormit nopti intregi cu gandul la el...la acel raspuns.Azi da,si sper sa tina.Sa tina acest soare pana-n septembrie tarziu...



Te cheamă visele să le desenezi paradisul
ele nu mai ştiu...
E seară, e linişte,
întunericul acoperă orice umbră care putea fi a ta.
Pasii te strigă în disperare,
Numele tău răsună în ecouri pe străzile goale,
paşii dor;
mâinile imaginează contururi,
părul tău cade peste frunte,
ochii îţi lucesc a soare...
M-era dor!...
Şi ce, am angajat pe cineva să nu mai îmi fie?
Poveştile fericite râd zilnic,cu soarele pe mâna ta,
tu te ascunzi la umbra.
Adio raze calde,vara mă doare,
tălpile fierbinţi fug de lumină,
mi-e dor iar...
Daca frigul mi te-ar aduce,l-aş iubi!


(Alina Calin-Soare cald)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu