25 aprilie 2010

7 days max...

Nu ma duc nicaieri deci merg oriunde. Ajung ici, acolo şi acolo. Ziua 1 grea.. foarte grea, dar ma ia cineva cu masina si gasesc ceva mai mult. Uau! Mult prea mult. A doua zi intalnesc nişte tipi cu care merg spre varf. Ajungem în varf. Ce tare e! Ca el în noaptea aia. Dar asta e alta poveste. In fine ma trezesc fac autostopul, ajung la mare, mananc ceva langa apa si gasesc o bicicleta în ea. Sunt pe picioarele mele. Nu mai am bani asa ca spal vase pentru maruntis. Da da da sunt pierdut da!
Apoi il intalnesc pe tipul asta. Imi zice sa mergem la un chef si ca trebuie sa arat altfel. Frate, aia a fost 100% altfel. Un lucru bun totusi. I-am dat peruca jos. Alta zi, alta noapte. Cativa de nu nu nu si apoi multi de da da da da. Apoi vine un vrei sa ii cunosti pe ai mei?. Aaa scuze! Tre sa fug. Bicicleta, masina, tren apoi locul asta cu fata aia inauntru. Ii zic ca o gasesc pe facebook. Ea zice ce carte e asta?. Asa ca ii las numarul. Dus rapid si sunt din nou pe drum...
O sa ajung acasa dimineata. Scoala câteva ore, dar cine stie poate se mai intampla ceva inainte. Ba nu, sigur se mai intampla ceva inainte!


imi place reclama...cred ca e cea mai buna din ultima vreme:))

Un comentariu: