4 mai 2010

Nimicuri si minciuni


Inca o zi fara soare...Nu s-a schimbat nimic de ieri si totul e la fel ca maine.Dar am vazut fericirea si uimirea altora in ochii unui copil...in ochii unui copil murdar de gemul dulce-acrisor al unei gogosi.In ochii mei.Copilul din mine cu gogosi.Da,am vrut gogosi.Si mi-am cumparat gogosi...dar mi-am dat seama ca nu stiu sa mananc gogosi.Dar..doamne cat de bune erau gogosile alea.Si gemul...de zarzare...Din zarzarul ala batran de la bunica...din care ne-am batut o vara intreaga cu zarzare...Copii nebuni.Cu zarzare? In care ne-am facut leagan si am privit impreuna apusul...si rasaritul.In care am ras de tampeniile pe care le spuneam si de mainile noastre zgaraiate si murdare de la zarzare....Ce vremuri...Acum gogosile se dau intr-o punga si pleci cu ele acasa...Nu mai privesti apusul ci doar griul cerului oglindit in asfaltul prafuit...Si ochii ciudatilor care nu stiu ce fericire se gaseste intr-o gogoasa...E aceeasi pe care o gaseste un copil intr-un caiet nou...mirosul lui...il face mai bun si il face sa scrie mai frumos...pana cand nu mai este nou...Asa ca hai sa mancam toti gogosi dar sa fim mai sinceri cu noi..caci...recunoasteti...va plac gogosile:))



Dedicatie speciala pentru ziua Dianei...I love you...A,si salata e tot cu dedicatie:)):))

Un comentariu:

  1. ms sis >:d< stii ca e preferata mea...si eu va iubesc(si pe tn si pe oana si pe alex)sunteti veveritzele mele
    P.S. Za squiralzzz rulzzz!:*:x>:d<

    RăspundețiȘtergere