20 aprilie 2010

Stii tu?





Stii tu ce-i fericirea?Vorbesti tu de fericire?Ai gustat tu vreo bucata de fericire?Ce gust avea?Taci...nu mai zi...tu nu stii ce-i fericirea...Scrii despre fericire pentru ca nu cunosti...nu ai cum....Asa ca ridica-te de la masa si hai sa-ti cautam fericirea...Da-mi mana si strange-ma tare sa nu te pierd...Sunt multi in cautarea fericirii la fel ca tine...dar sunt singuri.Ne vom strange de mana si vom merge ca doi copii...si va fi soare afara ..si primavara,si fluturi...si vom dansa in soare...si vom rade spre el ...cu ochii nostri de copii.O vom lua la fuga si ne vom urca in carusel...eu voi tine vata pe bat iar tu acadelele...si vom sta acolo o zi intreaga...si vom canta...vom urla ca doi copii nebuni si vom rade spre soare...cu ochii nostri de copii.Intinde mainile spre soare...e cald nu-i asa?
Nu plange...nu ai fi putut sa scrii asta niciodata...nu ai cunoscut fericirea...
In clasa a 9a mi s-a spus sa scriu despre dragoste...dar mi-am dat seama ca nu poti scrie despre dragoste pana ce aceasta nu se sfarseste...E ca si cum ai incerca sa scrii despre moarte desi nu ai murit inca...Nu ai cum sa scrii ce inseamna dragostea pana ea nu se sfarseste si nu te doare...Asta faci si tu acum...Scrii despre fericire desi ea nu s-a sfarsit...si plangi caci sfarsitul e aproape...si nu stii inca ce sa scrii.Iti spun eu...Scrie cat de tare m-ai strans de mana si cat de calda era pielea mea alba,cat de dulce era vata de zahar si cat de colorate acadelele,cat de tare ti-a batut inima prin tricoul tau rosu...Cat soare era afara si cat ai atins tu din el...Cat cer ai luat cu tine si cat zambet i-ai dat inapoi.Cat de copil suna asta?Atat de copil ai fost tu?Scrie despre copilul din tine si lasa pana si cerneala sa curga...si vei scrie romane...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu