22 aprilie 2010

Daca ai fi...


Mi te-am imaginat uneori,cand stateam noaptea cu ochii deschisi dibuind lumina strazii,ca ai fi o tigara.Suna comic,ciudat,straniu...cum vrei tu...O tigara.O ultima tigara,uitata sau lasata intr-un pachet mototolit de vreme pe un peron al unei gari indepartate.Sub vant si ploaie,lumini si sunete.M-as aseza jos,langa tine, si as deschide pachetul in care te-as fi gasit singuratic si neatins de vreme.Te-as considera ultima mea speranta a nervilor,si te-as lua incet cu degetele galbene de tutun si te-as tine in caldura lor.Apoi as apropia incet bricheta si ti-as da foc...intai genele,apoi sprancenele...pielea, bucata cu bucata.Te-as trage puternic in suflet si te-as respira arzandu-mi narile cu suflul tau.M-as intinde usor pe asfalt,in praf si celelalte tigari, si te-as lua cu mine sa imi tii companie.Ne-am arde visele si le-am urmari cum se pierd vinovat in drumul spre cer.Ti-as privi culoarea rosie si te-as apropia cu frica .Pielea mea te-ar atinge...o marmura prafuita cu miros personal.Inchid ochii,clipesc rar si sigur, si te lipesc de mana stanga pana iti simt durerea.E sfasietoare..arde..si totusi o iubesc...Devine cunoscuta,ca si cum m-am nascut cu ea si ma obisnuiesc treptat sa te tin minte.Deschid ochii si iti vad inima rotunda tatuata pe bratul meu.Ii suflu usor “te iubesc” si o vad rosind.Zvacneste haotic de emotie.Bate la fel ca si a mea.Se cunosc.Au respirat amandoua aceeasi durere,acelasi vis,aceeasi iubire tomnatica terminata pe acelasi peron.Imi dau lacrimile de la fumul necacios si te arunc in zare langa toti ceilalti.Urc treapta trenului si te iau cu mine...pe brat....langa toti ceilalti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu