12 septembrie 2012

Rezumat

Ok,ok...deci va scriu asta in graba pentru ca azi am o gramada de chestii de rezolvat.Ce am mai facut?Pai citesc in continuare "Vanilie si Ciocolata"...o carte foarte buna,interesanta...pe care o citesc in italiana.Mai am doar 100 de pagini deci merge destul de repede...sper sa o termin pana ma duc la Cluj.
Am organizat ieri o intalnire cu fostii colegi.Ghiciti cati au venit?Eu si inca 3.Da...cam asta e clasa noastra.Initial se anuntau toti foarte incantati si daaa,venim.Dupa 2 ore de la ora stabilita tot 4 eram.Ciudat e ca au fost doar persoanele cu care am vorbit vara asta...adica doi colegi si o colega.Si chiar daca nu imi erau cei mai buni prieteni in timpul scolii,chiar daca nu am avut cine stie ce relatie mai speciala sau mai apropiata au venit pentru ca le-a pasat.Si m-am simtit bine cu ei si mi-am dat seama ca s-ar putea sa fie singurii oameni din clasa aia care intr-adevar m-am inteles.Nici una din cele mai bune prietene ale mele nu a venit.Era de asteptat.Adica nu stiu de ce spun ca era de asteptat...in fine.
Dupa asta am aflat ca este in oras un atelier care face hainele pentru Asos si River Island.Am fost si eu sa vad...si mi-am ales o bluzita si o rochita...ambele roz si foarte dragute:)
Aseara am gasit pungile de Lotto Pizza pe care le cautam intr-o postare anterioara.Au acelasi gust...totusi cand eram mica parca aveau mai multe condimente.
Inca ceva.Am ascultat si eu melodia lui Krem...da da,aia cu Ma-ta are cratima.O porcarie sincer.O mare porcarie dupa parerea mea si nu pricep de ce a prins asa de tare ca tot fb-ul e plin de ea.Mie mi se pare mult mai tare melodia celor de la Parazitii-Toate-s la fel.Ma amuza tare versurile:)))
Ziceam ca nu prea am mult timp.Pai ideea e ca maine plec cu Alejandra(fosta colega de banca) la Cluj.Sa intre domnule si ea in randul studentilor de la UBB :)))Azi o astept sa vina la mine,mergem de luam biletele si maine dimineata la 8 suntem in tren.Nu stiu inca exact cate zile vom sta,dar pentru cine vrea sa ne vedem...noi suntem in Cluuuj:)Mi-e groaza totusi sa ma gandesc cate bagaje am de carat pentru facultate.Foarte groaza:)))

2 comentarii:

  1. Nici mie nu-mi place melodia lui Krem, o porcarie. Si nici de el nu-mi place... imi pare bine ca nu a castigat Romanii au talent, desi nici de castigator nu mi-a placut, in fine ...
    Succes la Cluj ! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-e-mi place melodia lui :D ... lectura placuta si na;)) zile faine de toamna.

    RăspundețiȘtergere