17 septembrie 2012

Not anymore

Astazi e prima oara cand eu nu am mai fost acolo langa ei,cu flori,zambete si multe amintiri din vacanta.Vorbesc de prima zi de scoala care de vreo 12 ani a fost un moment mai mult sau mai putin asteptat.Prima zi de scoala din clasa intai nu o mai tin minte foarte clar...stiu doar ca eram foarte incantata de uniforma albastra si ca aveam niste clamite cu margarete prinse in par.Mai misto e cand mi-a povestit mama cativa ani mai tarziu ca dupa prima zi de scoala adevarata am intrebat daca trebuie sa ma mai duc si maine.Ce copil inocent eram...nu stiam ce avea sa ma astepte:)))In urmatorii ani binenteles ca am inceput sa urasc venirea scolii pentru ca vacanta se termina.Probabil singurul lucru care imi placea era momentul in care imi cumparam caiete noi.Adoram sa scriu pe prima pagina si incercam mereu sa scriu cel mai frumos.Anii au trecut si nu am mai dat asa mare importanta acestei zile...de cele mai multe ori enervanta din motivele mentionate mai sus.
Cand am ajuns la liceu eram ceva de genu "ce dracu caut aici?Ok...deci trebuie sa caut o fatza cunoscuta ceva..."Am avut noroc ca prietenele mele cele mai bune la acea vreme erau intrasera la acelasi liceu,doua din ele si in aceeasi clasa deci m-am adaptat foarte repede.Plus ca vorbesc foarte mult si nu raman deci neobservata:)))Nici daca as vrea probabil:)))Cele 3 "prima zi de scoala" care imi mai ramasesera de la acel moment au fost ceva...banal cred ca ar fi cuvantul potrivit.In fiecare an mi-am dat seama cat de mult se pot schimba oamenii numai in cateva luni,cat de putin ii cunosti si cat de putine chestii stii despre ei si ca multi dintre ei sunt amabili si prietenosi cu tine doar pentru ca iti sunt colegi,caci daca te-ai fi intalnit cu ei pe strada in vacanta probabil s-ar fi facut ca nu te cunosc.
In fine...au fost ani in care am avut ce sa povestesc despre ce am facut/vazut in vacanta,pe unde am umblat...si ani in care pur si simplu am tacut si am ascultat.Oricum ar fi fost pentru mine "prima zi de scoala" o sa rimeze cu sfarsitul verii,cumparat haine noi,caiete,flori pentru profi si promisiunea ca in anul ala o sa fiu mai buna(mie aici chiar mi-a iesit:)))de la an la an am avut media generala din ce in ce mai mare).
Tot astazi am aflat ca verisoara mea a intrat in clasa 0.Nu imi venea sa cred.Ma gandeam ca nici prin cap nu imi trecea cand am intrat in clasa intai ca o sa am o verisoara,ca o sa mearga la scoala si ca eu o sa fiu martora la chestia asta.Cum trec anii nu?Nu devin nostalgica,nicidecum.Nu am motive...in cea mai mare parte am urat scoala si tot timpul am asteptat momentul in care sa scap de aceasta prima zi de scoala.Dar cred ca mereu ziua de 15,acum 17 septembrie o sa ramana cu "stampila" asta.Ar trebui sa o treaca si in calendar ca sarbatoare:)))Acum astept sa vad cum se simte 1 octombrie ca "prima zi de scoala":)))

Un comentariu:

  1. Prima zi de scoala este mai mereu plictisitoare pentru mine , anul asta nici macar nu mi-a pasat ca mi-am revazut colegii si asa mai departe..ciudat nu? Mai ales ca este ultimul an alaturi de ei ..Ma intreb cum va fi prima zi de liceu , imi e chiar frica ! Mult succes la facultate , pupici ! :*

    RăspundețiȘtergere