16 septembrie 2012

Back home

M-am intors de la Cluj.Mai exact ieri...dupa vreo 9 ore cu trenul.Deci oboseala isi spune si astazi cuvantul.Voi?Care mai este viata voastra?Ahhhaaa..probabil asteptati o noua editie a rubricii noastre "Calatorie cu CFR-ul=Final destination".Am ghicit cumva?Daca da, atunci sa incepem.
La dus am nimerit in compartiment doar cu pensionari care se duceau "la bai".Nu stiu exact unde e locatia asta:)))Dupa vreo 2 ore de mers din 4 persoane au mai ramas doar 2.Doamna...se parea ca a prins o raceala.Am aflat asta dupa ce a repetat de vreo 5 ori...asa ca sa fim siguri,nu cumva sa exista vreo indoiala.A decis deci sa isi mai ia pe ea inca o pereche de pantaloni si ciorapi.L-a pus pe scumpul ei sot sa ii dea ditamai geamantanul jos si s-a pus pe cautat.Si-a scos jumatate din haine din ea cand si-a dat seama ca ceea ce cauta era in cealalta parte.Si a inceput sa rada usor...de neglijenta ei:))Cand sa-si puna ciorapii are o revelatie:"vaiii da sosetele astea o sa-mi opreasca circulatia...daaa sigur,ia uite ce elastic tare are...ce sa fac acuma?".Scoate sotul briceagul,tot ala cu care isi taiase cateva minute in urma o para,si femeia isi rezolva problema cu elasticul.Acuma era deja pe scaunul de la geam,iar celalalt din fata era liber.Deci de ce sa nu isi intinda putin picioarele?Si s-a asezat femeia comod,incalzita si s-a pus pe uitat pe geam si zambit.Tot mai auzeam "iaaa uiteee...suntem deja la Bistrita...suntem la Bistrita,suntem la Bistrita!".Eu ma uitam la ea,apoi ma uitam la Alexandra si mai ca imi venea sa imi fac si o cruce.Stiti cu cine am asemanat-o?Nu stiu daca ati citit  vreo carte de Rodica Ojog-Brasoveanu...dar pentru cei in cunostinta...sa stiti ca eu am mers cu trenul impreuna cu Melania Lupu varianta senila si fara motanul Mirciulica.Binenteles...motanul putea fi substituit si cu sotul in aceasta situatie.Bai da pe bune daca nu asa mi-o imaginez pe Melania:)))
La intoarcere....multa plictiseala...Alex a dormit aproape tot drumul,eu am ascultat iarasi muzica pentru ca nu aveam cu cine vorbi.Cand mai aveam vreo 3 ore si ajungeam numai ce aud o doamna,bine tapetata pe fata cu fond de ten si toate cele,ca isi striga baiatul:"Vladutz...hai puiule...uite aici..hai da la mama geanta aia".Si ma uit...si il vad pe "Vladutz". Stati sa vedeti...Vladutz=100+ kg.Am banuit pe loc ca apelativul puiutz sigur venea de la felul lui principal de mancare:)))Si se pune Vladutz pe un scaun jumate si o aud pe maicasa:"Si cum a fost la bunici?...-Bine...sa vezi mama...deci ne-am pus toti si am baut...ohooo...da sa vezi ca Cosmin a vomat primul:))))".Fascinant stiu...si sa vedeti ce mandru si bucuros era.Maicasa: "Si v-ati distrat?".M-am uitat la ea si imi venea sa o intreb femeie esti proasta?Asta tocmai ti-a zis ca a baut pana si-a vomat ficatii si tu il intrebi daca s-a distrat?:)))Ii bun.Mai stam noi...numai iar ce aud o conversatie.."Vladutz...deci tine minte ce zice mama acuma...deci in viata sa ai grija sa iti fie tie bine.Ai inteles?Deci sa-ti fie tie bine si dupa la altii...da sa-ti fie tie bine.Sa tii minte ce zice mama acuma".Am ramas...nu stiu cum am ramas da stiu ca ma bufnea un ras...nu stiu daca de plans sau de ras:)))
Cam asta e tot de data aceasta.Sper sa vi se para amuzant pentru ca eu va asigur ca in realitate a fost:))Chiar cred ca o sa scriu mereu despre fiecare calatorie cu trenul...ma amuz asa de tare cand citesc postari mai vechi despre acest subiect si imi amintesc fazele alea.E ca un fel de jurnal de bord:)))

2 comentarii:

  1. ".Am banuit pe loc ca apelativul puiutz sigur venea de la felul lui principal de mancare:)))" cat de mult mi-a placut asta .:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. ok:)) acea mama era cam scapata in cap sau oarba

    RăspundețiȘtergere