16 august 2013

Dear darling...



.....si in unele nopti ma gandesc la tine.Imi simt apoi ochii zvacnind si buzele tremurand.Nu imi dau seama ca plang abia cand e prea tarziu.Lacrimile fierbinti aluneca pe obraji.Fara directie sau vreo tinta cunoscuta.Asa ca noi...Fug cu pasiune,cu patos din ochii mei de parca ar vrea sa dea afara tot dorul,toata ura,toata durerea...toata iubirea defapt.Parca te-ar da si pe tine afara din mine,parca te-ar lua inapoi de pe obraji si te-ar legana....usor,usor spre gatul meu....Acolo ti-ar da intalnire cu saruturile pline de parfum si amintiri.Ar zvacni toate in ritmul inimii,pe aceeasi artera pe care s-au intalnit si alta data.Pe care ne-am intalnit odata....Le-ar inneca parfumul in fumul tau de tigara pe care piele mea inca il pastreaza dupa tine.Pe asta lacrimile nu au reusit sa-l dea afara...asa ca o sa mai tina o vreme....

It was short. It was sweet. We tried....




Viata ca un platou cu fursecuri....gol...

Un comentariu: