21 aprilie 2013

3 years....

Nu am sa inteleg niciodata treaba cu lenea sau cu lipsa de inspiratie:))Am revenit oameni buni....vin si plec,vin iar si cateodata mai raman.Dar privesc mereu din umbra....As vrea sa incep postarea asta prin a va anunta ca acest blog....cum vreti voi sa fie...a implinit 3 ani.La multi ani blogule!Sper sa te fac sa traiesti:))Imi amintesc si azi ziua cand am decis sa fac acest blog.A fost o chestie de moment...aveam ceva postari,niste chestii scrise de mine in momente de...ratacire?desi ar putea suna ciudat acest cuvant.Nu aveam nicio intentie sa le fac citite de cineva,cu atat mai putin de catre persoane cunoscute,dovada ca nimeni nu stie de existenta lui.Pur si simplu simteam nevoia sa le scriu undeva...undeva de unde sa le pot citi oricand vreau,sa-mi amintesc de ele cu drag sau cu dor,sa imi aminteasca mereu de momentele respective,sa citesc dincolo de cuvintele scrise de mine...chestii pe care doar eu le inteleg.Postarile au "curs",oamenii au devenit mai mult sau mai putin interesati de acest blog,iar eu am continuat sa scriu.Chestii vesele,chestii triste,care dor,care provoaca dor,lucruri banale,de neinteles sau simple aberatii care doar in capul meu au sens.Si uite asa am ajuns la al 4-lea an de activitate:)))E frumos pe blog ce pot sa spun...si nu mi se pare ca imi ocupa foarte mult timp pe cat se plang unii ca o face.Ce-i drept..nu postez zilnic.Cred ca unica problema e ca uneori nu pot sa scriu cuvintele pe care le gandesc...parca nu pot sa le potrivesc si la cat de perfectionista sunt nu pot sa le las asa aruncate...
Bun...acum ca am terminat si cu lauda asta subtila a blogului:))) revin cu chestii despre viata asta de student pe care o ador.Uneori.Atunci cand nu e sesiune sper ca se subintelege....Si iata ca a venit si mult dorita primvara cu caldura ei cu tot si uite asa s-a dus si cheful meu de invatat.Nu mai pot invata nimic...toata ziua stau ca o gaza la soare,afara,cu prieteni,prin magazine.Partea cu magazinele nu e buna deloc pentru mine,nu prea mai pot sa ma abtin cand vad lucruri dragute prin magazine:)))....Pierd vremea mai simplu spus.Cursurile s-au rarit foarte mult deoarece am terminat unele module si am dat deja examen ca sa nu ne aglomeram in sesiune si acuma doar prin vizita la facultate:))).In rest nu stiu ce sa va ma povestesc...in camin toate bune si frumoase...mai putin geamul din tavan  datorita caruia am putea face lejer plaja doar stand pe pat.Stau uneori si ma gandesc cat de tragic o sa fie pentru mine sa ma intorc acasa,singura,fara colege de camera.Tragic va zic eu:)))M-am obisnuit asa de tare in camin ca deja ii spun acasa:))
9 zile pana cand imbatranesc fratilor:)))
P.S. Sa ma trimita cineva sa invat la biochimie ca am test!!!:))))

Viata ca un platou cu fursecuri....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu