6 februarie 2013

The list

Am pus poza asta pentru ca mi-a placut.Mi-au placut momentele minunate alese de cel/cea care a facut poza si care cumva a ghicit micile placeri ale tuturor.Cu toate astea...cred ca cel mai mult mi-a placut faptul ca m-a facut sa realizez ca viata e facuta din aceste mici momente speciale in felul lor si care sunt mult mai importante decat ne dam seama.Ca poate uneori ai da orice sa mai dormi o ora intr-o dimineata geroasa de iarna in care parca nici fulgii nu vor sa cada cat de frig este.Cred ca daca am sta si am analiza atent ceea ce facem intr-o zi am descoperi multe lucruri care ne fac placere si pe care nu le bagam in seama pentru ca fac parte din rutina.Si mai cred ca daca am puncta macar un numar din lista asta in fiecare zi am fi mai fericiti...pentru ca am avea o simplitate banala pentru ceilalti,dar atat de importanta...sau speciala pentru noi.
Am citit lista asta in zile si momente diferite din viata mea.Si spre marea mea uimire...am ales mereu altceva.Ceva ce imi lipsea...sau aveam nevoie in acel moment si care m-ar fi facut mai fericita.Sau fericita si atat.As vrea sa pot spune ca am zile in care ating cel putin un punct din lista asta,dar nu e mereu posibil.De aceea as vrea sa apreciez mai mult momentul in care reusesc.Voi?

Un comentariu:

  1. Da , ce slabi sunt oamenii ca nu reusesc sa vada lucrurile mici . Cred ca suntem mult prea acaparati de problemele noastre incat nu vedem fericirea in nimic .

    RăspundețiȘtergere