22 noiembrie 2012

Just another hour

Ne despart 1987 de kilometri...si inca alti zeci din inima ta....

Ne despart si orele stii?La inceput aveam obiceiul...defapt gresesc,era o intamplare,de a ma uita la ceas la ora fixa.Probabil stii ce se spune despre asta...dar nu am crezut niciodata pe bune.Apoi...dupa o vreme am incetat sa ma mai uit la ceas.Orice ora fixa imi provoca dor de tine.
 Acum...cand din intamplare este ora fixa imi dau seama ca tot timpul am gandit gresit acele ore.Acum fiecare ora fixa nu mai reprezinta decat o alta ora in care tu nu mai esti aici,in care tu nu ai fost aici.Atat...iar orele astea dor la fel de tare ca si celelalte.

                                                         Day 26

3 comentarii:

  1. Distanta..distanta poate sa distruga tot..

    RăspundețiȘtergere
  2. Of..
    Distanta asta nemiloasa , si persoanele astea care..care sunt asa speciale pentru noi si totusi , totusi continua sa ne raneasca si noi continuam sa-i iertam..si in toate astea , ceasul e doar un dusman.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic ca e o binecuvantare faptul ca suntem constienti de timpul trecator.

    RăspundețiȘtergere