4 octombrie 2010

Asa si?

"A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva;cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta."

De ce toata lumea foloseste aceste versuri pentru a-si exprima regretul,melancolia,orice alta chestie care ii trece prin cap,pentru ca a venit toamna?Da a venit..si ce-i cu asta?Te bucuri?Las’ ca o sa-ti treaca repede...da da o sa-ti treaca...Te simti naspa?Ei bine...atunci bucura-te pentru ca o sa fie si mai naspa...Si oare nu mai sunt si alte versuri?Doar alea?Da bine...am inteles...e despre toamna,ca doar asa scrie,e despre inima ,despre ceva cu acoperit,ceva cu umbre si ceva cu tine...Ce dragut...Asa si?De ce as vrea sa imi acopar sufletul cu tine..a stai si mai bine cu umbra ta?Ti se pare persoana mea mai putin importanta ca sa o acopar cu impasibila ta umbra?De ce as vrea sa imi acopar sufletul?
A stai asa...ca poate vrei sa zici ca toamna a venit in sufletul tau...Vezi tu?Nu orice vers e ceea ce vezi...sau ce citesti in el.Poate ar trebui sa te duci pana la coltul blocului si sa mai privesti o data ca poate poate...

P.S.Imi pare rau...defapt nu imi pare,pentru cei carora le place aceasta poezie...da' pe bune...m-au frecat prea multi la cap cu poezia asta si ma oftica faptul ca o folosesc si in ipostaze gresite sa zic asa...gen langa poza de pitzi:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu