23 august 2010

No roads,No rules....Just Romania

Am revenit...in ambele sensuri..si pe blog si in Romanica..Si pentru inceput, atat am de spus: am simtit ca am intrat in tara de cum am calcat pe asfaltul gaurit al aeroportului Baneasa.Prima intrebare a fost daca e totusi ala aeroportul sau tinta pentru teroristi si intre timp a fost bombardat dupa gropile de pe acolo.Cica totusi era aeroportul.In conditia de a trece la un next level va spun ca drumul pana la autogara a fost...groaznic?Insa nimic fata de ce ma astepta dupa.Bucurestiul...sau mai bine zis”santierul”nu mi s-a parut atragator nici cat sa deschid geamul masinii,si nu vad de ce ar veni unii din alta tara sa viziteze Romania.A ba da.Am gasit un motiv...pentru scoala de arheologie cu practica pe sosele din Bucuresti.Iar in titlu am gasit si noul slogan de promovare asa ca Udrea mai are timp de inca o geanta.(P.S.Alea de la Gucci deja sunt din colectia veche fataaaaaa).Ma rog,sa trecem si peste asta...
Si iata-ma in autocar...hmmm...destul de bine...Am dat peste un scaun cu spatarul stricat care era mult mai comod decat restul,plus aer conditionat...pana aici ceva normal.Si sa dam o ocheada peste restu lumii facand un scurt rezumat:
1.O fetita de vreo 10 ani de pe celalalt rand care tot drumul a stat intoarsa catre mine si a mancat snacksuri.I-am facut si din mana dar se pare ca nu am intimidat-o deloc.:))
2.Prototipul de Pitzi cu trusa de machiaj dupa ea si retusare stationala.Din pacate nu avea destul fard sa ascunda si cele 30 de kile in plus...da' ma rog...le resimtea in minus iubitu’ cu camasa de nailon si punga de napolitane
3.Nume de cod:Saftica.Ocupatie:Vorbitoare la telefon cu viitorul mascul feroce pe care l-a cunoscut pe net.Durata:Juma’ de drum, ca restu l-a vorbit cu “dadaia”de la tara.Vestimentatie:Camasa de birou,pantaloni trei-sferturi de trening si sandale cu toc cui.Tare nu????Si mie mi-a placut...
4.Milostivul vorbitor la telefon a carui dorinta de a se instala la o manastire a fost anuntata de vreo 4 ori catre popa.Neinteresant?da...convorbirea era mai tare oricum
5.La o oprire am nimerit peste o nunta...Stiu...distractie mare...Ei pe dracu...cred ca am nimerit la sfarsitul alor 3 zile de distractie si au uitat-o in urma pe mireasa,ca doar ea mai era pe acolo...cu parul putin ciufulit si cu rochia “de printesa” in mana.
6.Cocalarul cu frizura “pa trend”ca asa se poarta.Model:Traditional cu floricele.Nu am reusit sa localizez insa provenienta:ia lu’bunica sau celebrul “rol de varuit”.Accesorii:obligatoriu 2 cercei plus tatuaj cu sirena si o pizti din dotare.Necesitati:bere,seminte,placa de par pentru “ubita”.
Cam astea au fost “specialitatile”de pe drum.In rest cateva filme destul de bune si gropile care cik sunt si alea din dotarea Romaniei.Bai cum fac astia autostrazi invizibile si noi ca prostii pe sosele...e asta e...n-avem ochelari 3D,nu suntem “tru” si cu asta inchei memorabilul drum pe care sper sa nu-l mai fac prea curand.Nu de alta...da’aeroportu’de la Suceava parca arata mai sigur...

3 comentarii:

  1. vai fata cu articolu asta l-ai intrecut si pe badea=))am murit de ras pana la final.
    P.S.Inlocuiesc filmuletu cu doamna cu drujba si citesc asta cand vreau sa ma binedispun:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dna Udrea este una dintre persoanele care a muncit si a fost si batjocorita intre timp.

    RăspundețiȘtergere
  3. A da?Atunci sper sa traiesti la fel de bine ca si pensionarii si restul populatiei care in curand o sa faca foamea de dragul "muncii doamnei Udrea".Si mai sper ca pe viitor sa nu mai mergi cu masina ci sa calaresti pana la talcioc de unde sa iti iei vreo 2-3 frunze din alea gen brandul Romaniei si sa castigi la tombola o ciocolata sau o pereche de pantofi cu toc dati de ghici cine?Nutzi...marea ta iubire.Si mai sper ca acum esti fericit dupa ce ti-ai facut datoria de pupincurist al "doamnei Udrea".Iar daca nu,poti pleca oricand din tara ca lu' Udrea n-o sa-i pese

    RăspundețiȘtergere