28 august 2010

Eu sau Tu?


Gata...ma dau batuta..recunosc totul si nu va spun nimic.Nu sunt nici frumoasa,nici desteapta,si nici macar clatite nu stiu sa fac.n-am bani,n-am citit nimic de Tolstoi si inca ma alint ca o pisica.
Sunt nesuferita si tac doar cand dorm.ma uit adesea la fix la ceas si uit mereu cine ma iubeste...sau ii incurc.si atunci va enervez pentru ca”tu nu stii ce vrei defapt de la mine,si nu sunt eu vinovata”...”e hai ca esti blonda””fata tu n-ai viata?”
Nu imi plac oamenii dar totusi nu as putea trai fara ei.imi place sa vorbesc ore si tampenii la telefon,si te sun imediat ce ai inchis caci am uitat sa te intreb ce faci.ma enervez pentru casuta ta vocala.si pentru faptul ca tipi la telefon la mine.sunt o ciudata...am fobie de soareci,mi-e frica de apa,foc si intuneric.daca se stinge lumina cred ca o sa uit sa si respir.creierul meu doar asa functioneaza.sunt alergica la struguri si uit sa imi iau vitaminele.imi place lacul de unghii de culoare ciudata si imi admir adesea mainile desi nu imi plac.imi place si nu imi place sa stau singura.imi place sa stau cu tine si sa nu vorbim.ascult de mii de ori aceasi melodie pana o invat,imi place sa cant si o urasc pe Selena Gomez si nici pe Madonna nu o inghit.as vrea sa am parul blond,drept si ceva centrimetri in inaltime in plus.daca se poate mai multi.sa o cunosc pe Lady Gaga si sa merg la Disney cu Matthew Gray.
Inafara de mama nu consider pe nimeni familie si nu cred ca cineva te iubeste fara sa aiba in cele din urma vreun interes.de aia nu ma doare prea tare de ceilalti.hai injura-ma si zi-mi ca nu e asa.am role,nu stiu sa merg pe bicicleta si nu o sa invat vreodata.nu stiu ce imi place....imi place simplul,imi plac floricelele multe,maine nu.imi place inghetata de ciocolata ,de fructe de padure si ceaiul de menta.Imi place vara,urasc iarna pentru ca e rece si am tot timpul nasul rosu...stiu...Rudolpha...nu rade ca fraieru’
Imi place sa scriu,desi nu stiu despre ce.si acum probabil ma faci nebuna si ca o sa inchizi pagina ca poate e molipsitor.da...poate sunt nebuna...nu poate...sunt,dar moderat fara reteta si diagnostic clar,desi ceva in mine nu e bun.si cred ca sunt defecta oarecum.si nici nu cred ca as putea sa ma iubesc la cate toane am.sau poate ca as putea dar mi-as da palme zilnic.a sunt si violenta.trece pe fisa de observatii te rog...
P.S.-Si la noi e soare...Unde semnez pentru externare?

3 comentarii:

  1. pt cei care citesc postu' blondei de prietena -mea.e desteapta si frumoasa si nu vrea sa recunoasca.
    P.S.Nebunoo numa sa te duci la Disney cu Matthew Gray?e hai ca poti mai mult:>.si app esti blonda pt mn>:D<si io te iubesc:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ms fata:x:x:x...si de Matthew Gray...ehh...da' si cand intram noi in tunel?:->:->si eu te iubesc:)))

    RăspundețiȘtergere