7 octombrie 2013

Back to school 2

Buna dragelor :) Stiu ca am lipsti cam mult,dar va spun sincer ca nu am avut nicio vina.Am inceput noul an universitar,iar cu mutarea,alt camin,alte colege,cara bagaje,pachete,cumpara aia,aranjeaza alea...intelegeti voi.Plus ca abia azi am avut net...cam tarziu stiu.Nu stiu ce as putea sa va spun de noua camera.Suntem doar 3,momentan doar 2,e camin nou renovat,arata bine,destul de practic,poate o sa pun ceva poze cand o sa le descarc.O singura parte proasta...cam trebuie sa iau autobuzul de fiecare data cand nu am chef sa merg pe jos caci e o distanta relativa mare,dar asta e.Nu poate sa fie totul perfect...In rest despre cursuri nu stiu ce as putea sa va spun,e abia a doua saptaman,dar sunt putin speriata caci e foarte mult de invatat.O sa mai revin cu noutati promit :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu