7 iunie 2013

Illegal


Dusman al inimii,caligrafiezi frumos doua cuvinte si esti expert.Privesti in ochi cu incredere in tine si o inspiri gresit oglinzii ce te priveste.Iti inneci amarul in alcool si incerci sa ma descoperi si sa ma sperii.Incheietura mainii doare al naibii de tare si totusi lasi scrumul sa cada peste mine si ma dezbraci din priviri.Ma impingi de langa tine doar ca sa ai de unde sa ma culegi,doar pentru senzatia aia ca ma ai din nou.Te apropii subtil,indecent as zice chiar si ma lasi sa astept.Uneori ma obligi sa te privesc in ochi,sa nu clipesc pentru ca as da dovada de slabiciune si sa ascult ce imi spui.Nu stiu de ce ai impresia ca iti citesc gandurile...alea in care imi spui tot ce nu ai curajul sa imi spui in fata.Ma lasi din nou sa astept cuvinte ce stiu foarte bine ca le gandesti,pe care le vad foarte clar in ochii tai.
Uneori ma faci sa imi sterg tot trecutul...tot trecutul de pe usa dulapului meu,din creierul meu,de pe pielea mea,din trecutul meu.Al meu.Cu numele tau,care nici macar nu imi place asa de mult, pe el.L-am scris eu oare?Mai sunt si cateva versuri ce spun minciuni...ceva despre o iubire.Ce bine...incepeau sa ma enerveze si totusi le lasam acolo amintindu-mi mereu de ceva fara sens si fara directie.Si se streg al naibii greu...parca sunt scrise cu sange ,dar nu se vinde asa ceva la magazin.Profunzimea lor prinde culoare si o acopar cu cenusa ramasa cand ti-ai ars sufletul.
Apoi te descopar.Faci trafic cu sentimente si eu sunt una din victimele tale.Lasa-ma in viata, dar ucide-ma.
 

Viata ca un platou cu fursecuri...

2 comentarii: