26 octombrie 2012

Changes...

S-au schimbat atat de multe incat nici nu le-am mai tinut socoteala.Locuri,oameni,zambete si teluri noi.Si nu stiu cat din mine a mai ramas la fel.Ma simt atat de diferita si parca toate sunt asa de diferite.Dar nu-mi pare rau...nu,nu-mi pare.Poate sunt tot eu,cea dintotdeauna si pe care am ignorat-o prea mult timp incat am uitat de ea...
Sunt singura,poate prea singura.Si nu ma refer aici la oamenii din jurul meu.Din astia am o gramada acuma care vorbesc,si rad si vorbesc si o iau de la capat.Exact asa cum imi place mie.Dar uneori parca ii privesc si ma privesc de undeva de deasupra.Si ma vad singura.Nu stiu...poate sunt la fel de singuri ca si mine...atunci de ce nu ne intalnim la jumatatea drumului?Nici nu stiu ce vreau de la ei sincer.Defapt nu vreau nimic...vreau sa fie mereu la fel ca acuma.Dar vreau o persoana doar pentru mine.O persoana care sa isi faca griji pentru mine si care sa merite sa-mi fac griji pentru ea.Si totusi mi-e atat de frica de persoana asta si de faptul ca o sa plece la fel ca celelalte care au mai fost.Sau poate sunt prea egoista inca.Sunt.
Mi-am dat seama de diferenta dintre liceu si facultate.Dar nu v-o zic...va las sa o descoperiti singuri:)))
Si iata ca deja e a 4a saptamana de facultate.Parca a trecut o vesnicie sincer...cand m-am uitat in calendar ieri ma asteptam sa vad noiembrie,dar nu...era acelasi octombrie.Am fost atat de ocupata cu invatatul,mereu la cursuri si pe drumuri,griji pentru mancare si tot felul de alte chestii ca parca in fiecare secunda si minut din zi trebuie sa fac ceva.Si parca mereu sunt intr-o continua fuga si agitatie.Inconstienta si inexplicabila.Si uneori o ador sincer,dar am momente in care parca as vrea sa opresc 1 ora timpul in loc,sa ma asez pe o bordura de la un colt de strada si sa stau si sa privesc,sa gandesc,sa dorm cu ochii deschisi cum doar in autobuz reusesc.
Am inceput sa cad usor usor in vechiul obicei din timpul scolii.Adica multe ingropaciune sub carti,cu carti,pe carti si tot ce se poate cu carti.Dupa parerea mea chiar nu e exagerata...chiar mi se pare prea putin si sunt ingrijorata.Da cica e multa...ce sa-i faci?Tot soarece de biblioteca am ramas:))
Cel mai mult imi place anatomia si fiziologia...Aaaaa...am descoperit ce grupa de sange am! Grupa A(2) RH-,asta dupa ce m-am intepat la toate degetele de la mana stanga si la un deget de la cea dreapta:))Am intrebat-o pe doamna doctor daca tre sa trec si la alea de la picioare:)))Deci nu curgea un strop de sange din mine,radeau colegii ca am murit si nu mi-am dat seama:)))
In rest nu stiu...mi-e foarte ciuda pe mine.Ca nu stiu sa profit de ocazie,ca las momentele sa treaca pe langa mine si imi dau seama de ele si le doresc abia cand e prea tarziu.Ma urasc din cauza asta....
Va vine sa credeti ca de 3 saptamani nu am mai visat nimic?Imi doresc sa visez sau cel putin sa imi aduc aminte ce am visat...
Voi stiti de ce ne dorim tocmai atentia persoanelor care ne ignora si ignoram la randul nostru oameni pe care ii vedem ca ar da orice sa ne intre in gratii si sa le acordam atentia noastra?De ce pare mai palpitanta o chestie pe care nu o poti avea,care nu va fi poate niciodata a ta si care poate nici nu merita sa lupti pentru ea?Si de ce fugim cand cineva ne da atentie?Eu nu stiu...voi?As vrea doua palme pentru asta cateodata...


3 comentarii:

  1. Stii, in ultima parte... ai foarte mare dreptate, cel putin asa patesc si eu, aceleasi intrebari mi le pun in fiecare zi si nu reusesc deloc sa ma tin de promisiunea ca intr-o zi o sa deschid ochii larg sa pot sa ma bucur cu adevarat de ce-mi ofera viata.
    P.s. eu sunt a 12-a si ma gandesc in fiecare zi ca la anu' pe timpul asta o sa fiu la facultate si cand iti citesc postarile parca ma vad pe mine alergand la fel de agitata :)) (desi inca nu sunt hotarata la ce facultate ma duc si asta ma scoate din minti)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))te obisnuiesti cu alergatura...ba chiar incepe sa-ti placa ca simti ca mai esti viu,ca nu doar vegetezi si e singurul moment in care mai faci miscare ca dupa esti legat de birou:)))mult succes la bac atunci:)

      Ștergere
  2. Poate o sa ne zici pana la urma diferenta dintre liceu si facultate.

    RăspundețiȘtergere