9 iulie 2012

Noi,cei cu bacu part 2

Am uitat in postarea precedenta sa le multumesc inca o data tuturor celor care mi-au urat succes la examene.Multumesc!!!
Nu stiu ce as mai putea spune despre faza cu bacul.Am invatat,deci pe bune,anul acesta am tocat cartea,si s-ar fi putut si mai mult.Dar sunt om, hey!Am invatat comentarii la romana,am facut zeci,daca nu oi fi ajuns la suta chiar,de variante la romana,am facut alea 100 de variante la mate de doua ori,am facut variante si grile la bio de mi-au iesit pe ochi.Asta e...o data in viata dai bacu si probabil asa trebuie sa iti aduci aminte de el.Nu m-am gandit in nicio secunda,nici macar una, sa copiez sau sa dau bani la profi cum stiu ca in anii trecuti se mai proceda(apropo nu ati auzit de la mine asta da?:)).Nu m-am bazat ca ehhh ma ajuta colegul,nici macar in ce banca voi sta nu stiam,dapoi cu cine voi cadea in clasa,deci am zis ca totul depinde doar de mine.Asa ca m-am apucat de invatat.La inceput a fost greu,foarte greu,nu stiam cum sa invat,nu gaseam nicio modalitate de a tine minte comentariile alea si lectiile la bio,la mate uitasem toate formulele de anii trecuti,iar integralele erau un cosmar(dovada ca la bac le-am facut:)).Mi se parea ca toti invata,ca toti stiu deja materia,ca fac variante(desi am aflat mai tarziu ca nu era asa) si ca doar eu parca pierd o groaza de timp cu un comentariu la romana.Imi era frica sa mai am incredere in oameni,in colegi,prieteni pentru ca mi-am dat seama ca unii spuneau ca nu invata doar pentru a nu cadea de fraieri.Nu stiu de cand a invata inseamna a fi fraier,dar na,asa sunt unii.De multe ori eram in situatii de genu te sun,imi zici ca te uiti la un film si ca nu ai facut mai nimic toata ziua,iar apoi a doua zi la scoala stii deja comentariul la romana.Nu am facut niciodata asa ceva,de ce sa minti cand poti spune adevarul?Da am invatat si da iti spun si tie ca invat poate te apuci si tu cand auzi asta.Nu te corup de genul daca ala nu invata inseamna ca mai este timp,deci nu invat nici eu.
Au fost perioade in care plangeam in fiecare zi,fie ca nu puteam invata,fie din cauza oboselii,fie din cauza facultatii.De odihnit m-am odihnit iepureste,nu ma puteam relaxa pentru ca mi se parea ca daca dorm pierd timpul in care as putea invata.Aveam momente in care spuneam ca gata, iau o pauza,ma uit la un film sau dorm o ora,iar in momentul urmator imi venea in minte faptul ca eu am de dat niste examene si ca nu am invatat inca si eram deja cu cartea in fata.Am fost o crizata!:)))Pare atat de departe de mine ceea ce se intampla atunci,de parca a trecut o vesnicie.Iar spre sfarsit,in apropiere de examene, ati citit in postarea precedenta cam cum am ajuns.
Sfaturi?Dupa toate astea credeti ca mai sunt in stare sau sunt in postura de a da sfaturi?Chiar nu stiu...ideea e sa invatati daca vreti sa luati o nota buna si vreti sa fiti cat de cat relaxati la examen.Altul e sentimentul ca frate, stii materia,desi nu excelent,decat daca nu o stii deloc si te duci ca sa fii sursa de "perle de la bac".Deci,draga elevule de clasa a 12a pedepsit cu examen de bacalaureat....invata,invata,invata,dormi si printre vise incearca sa descoperi ceva care sa iti faca placere si care sa te ajute sa te relaxezi.Asta o zic eu,cea care a renuntat la tot ce insemna seriale,carti de citit pt placere si alte chestii de genul:))Nu iti voi spune sa nu te panichezi,sa nu te stresezi si sa te crizezi,sa fii calm,sa fii detasat si sa iesi la plimbare pentru ca nu ar avea rost,oricum nu o sa faci asta pentru ca doar tu vei sti cum te simti cand altii iti spun ca tu stii,iar tu cunosti un alt adevar despre tine.
Asa arata sondajul pe care l-am facut inainte cu 2 saptamani inainte de bac.Multumesc tuturor celor care au votat si sper ca desi v-ati dorit roman,text dramatic sau caracterizare sa fi facut totusi bine si lirica care a picat:)Prin urmare,da,cei care au votat liric au fost cei mai inspirati.Eu personal mi-am dorit tot lirica,mi se pare mult mai accesibil deoarece daca stii cateva versuri din poezie,daca nu chiar pe toata,poti sa scrii lejer cateva chestii.
P.S.Scriu asta dupa ce am aflat toate rezultatele.Sunt bune,chiar foarte bune comparativ cu altii,cu toate ca sunt putin nemultumita la romana.Nu ma refer doar la nota mea,ci discordanta dintre realitate si nota unora.Prin urmare acest examen este o dovada a subiectivismului si a frustrarii unor profesori.Asa...si nu mai pot cu handicapatii de jurnalisti,agramati si plini de clisee care fac generalizari si isi pun pareri personale in direct de genul "sunt foarte dezamagita de aceasta generatie",de parca au contribuit cu ceva sau a incercat sa faca ceva pentru noi.1.Nu toti elevii trebuie sa treaca examenul de bacalaureat si nu toti trebuie sa mearga mai departe la facultate.Cei care trec acest examen inseamna ca merita si ca au invatat.2.Ar trebui sa se gandeasca ca este foarte greu pentru un liceu de prestigiu sa concureze cu o zloata de prosti.Dovada ca din liceu la mine din 209 elevi doar 7 au picat bacul(exclusiv la 1 singura proba),prin urmare nu suntem chiar toti prosti.
Si cu asta am incheiat tot ce am avut de spus despre clasa a 12a si examenul de bacalaureat.:)

Un comentariu:

  1. Felicitari. Eu am picat la mate , asta e. Trebuie sa dau la mate in a doua sesiune. Voi ati avut promovabilitate mare . Pai la noi din 400 au luat 16 :)) si restul au picat la 2 sau 3 materii(adica bacul complet) .Si decat 2 persoane au picat decat la o singura materie (eu si inca un baiat) .

    RăspundețiȘtergere