17 aprilie 2012

Hey!Am reaparut....am lipsit cam multisor de pe blog recunosc,dar totul a fost motivat...mai mult sau mai putin.In ultima perioada am avut mai multe lucruri de rezolvat asa ca nu prea am avut nici timp dar nici ce sa spun mare lucru pe aici.
M-am mutat...deci cam va inchipuiti cum sta treaba...cutii,carti,haine...cutii cu carti,cutii cu haine...groaznic...am terminat destul de repede zic eu desi ma intrebam intr-una de cate haine are nevoie un om????Daaa cand le-am pus in ordine in dulap nu au mai parut chiar asa de multe:)))Plus ca am avut de dat o groaza din ele...cred ca o sa-mi deschid un sh la cate am:))
De citit nu prea am mai citit nimic spre rusinea mea...am mai lucrat variante pentru bac in rest...nimica!
De vreo jumatate de an daca nu mai bine nu mai imi merge vplay-ul...si cum acum am descoperit la tv AXN binenteles nu se putea sa nu imi zgaiesc ochii la Criminal Minds + Greys Anatomy:)))Deci cam asa a cazut faza cu cititul...promit ca ma reapuc,imi trebuie doar o carte buna sa ma prinda...si eventual nu una de bio sau de comentarii la romana:(Partea buna e ca nu am mai stat asa de mult la calculator....au fost zile cand nici nu l-am deschis...spatele si ochii mei like this:))
De muzica nu prea am ce sa va zic noutati ca daca nu e calculator nu e muzica asa ca....
Pe 26 mai ma duc la Cluj sa dau o simulare...ca sa vad daca am ce cauta pe la facultatea aia.Sper sa nu ma fac de cacao pe acolo.
Colectia mea de oje si-a mai facut 3 prieteni,iar eu sunt si mai fericita:)))Am tot zic ca fac poze...
Am reinceput kinetoterpia...iar dupa prima zi nu m-am mai ridicat din pat:))
Apoi a venit Pastele....in prima zi am stat toata ziua in pijamale si am lenevit in pat...la ce vreme a fost...In a doua zi am luat masa cu intreaga familie si mi-am dat seama ca noi chiar vorbim mult:)))De mancat m-am saturat doar cand am vazut cata este pe masa.Mama nici nu a pregatit multe chestii...stie ca nu mananc...da nici asa nu am mai mancat:)))In schimb...a pregatit o pasca yamyyyyy.Deja incep sa ma dispere stirile...numai despre Paste si despre mancare se vorbeste....groaznic!!Voi cum ati petrecut Pastele?

2 comentarii: