22 ianuarie 2012

Re-blog

Dupa cum probabil ati observat(sau nu) pe prima pagina au aparut mai multe extensii ale blogului sa zic asa,sau mai simplu pagini precum Carti,Things that I like si English.Le-am facut pentru ca imi place sa impartasesc cu voi ceea ce citesc si sa ii inspir si pe altii care poate nu stiu ce carte sa mai citeasca,si totodata imi tin si eu evidenta cu cartile pe care le-am citit.Pe a doua pagina se gasesc chestii dragute,adunate in timp,de care imi place sa-mi amintesc,sa le citesc si care au o oarecare importanta,mai mult sau mai putina pentru mine,dar care imi inspira mereu ceva.In sfarsit,a treia pagina am facut-o,desi recunosc nu vorbesc engleza la perfectie,in eventualitatea ca voi crea o versiune in engleza a blogului.Putin probabil avand in vedere ca abia am timp sa scriu in romana,dar in engleza,care imi ia destul de mult timp de tradus.Oricum nu strica...si asa mai exersez si eu.Sper sa va placa blogul meu si sa va simtiti bine de fiecare data cand intrati aici:)

2 comentarii:

  1. am sa-ti studiez mai bine blogul :o3, dar nu stiu cand pentru ca nu am timp datorita scolii si altor activitati ale ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult>:d<Stiu si mie imi vine greu crede-ma,cu scoala asta..

    RăspundețiȘtergere