28 octombrie 2011

Story of my "super" life...

Hey...am mai revenit si eu pe blog...stiu,stiu am devenit practic inexistenta,dar s-au adunat atat de multe in ultima vreme incat nu am mai avut timp sa scriu ceva...si nici chef sincer.De obicei citesc postarile tuturor celor pe care ii urmaresc,dar cand ajung sa scriu si eu ceva....aaa ce lene am si ce neinspirata ma simt.Mare lucru chiar nu stiu ce as putea spune...luna asta a trecut foarte repede si simt mereu presiunea bacului in spatele meu si ma crizez si imi dau in fiecare zi seama cat de greu o sa fie anul acesta.Din acest motiv am cam...3 saptamani? de cand nu am mai iesit din casa inafara de drumul scoala-casa...si super fitza!!!am racit exact cand vroiam si eu sa ies prin oras.Deci momentan sunt...varza(a se citi muci:)).Am o groaza de invatat pentru bac si am dezvoltat deja o repulsie fata de biologie,doar cand pun mana pe carte ma apuca durerea de cap...deci o sa fie super.Aia la romana ma inebuneste cu comentariile ei..deci sincer, Blaga oare chiar a vazut lumea reala?si eu sunt narcisita da ala ma intrece frate!!!
Nu stiu cum se face ca acum,cand am o gramadaaaa de invatat...asa am o pofta si un chef de citit
La fel se intampla si cu banii...acum cand nu ii mai am gasesc o gramada de chestii faine.Deci tot timpul mi se intampla asa...aaaaaaa!!!!!!!!!Adica de ce nu pot sa-mi iau si eu oja de la Chanel-Peridot si Graphite ca parca toata lumea o are acuma numai ca sa-mi faca mie in ciudat!Sau parfumul lui Fergie...urat.Ce oameni rai:))
Asa...postarea cu alegerea facultatii nu mai este valabila...doar Cluju ramane valabil,in rest s-a mai schimbat..(asta dupa ce am avut vreo cateva saptamani in care boceam zilnic ca nu stiu ce o sa fac si unde o sa ma duc.Nici acuma nu sunt foarte sigura dar ma mentin)
Hai ca am si-o veste buna:plec o saptamana la Bruxelles cu nebunele mele(aici intra si R la socoteala:)))
As mai avea multe de spus dar chiar nu vreau sa ma mai plang.

6 comentarii:

  1. C.L.M:multumesc!!!cu siguranta...abia astept!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt in aceeasi situatie cu Bacul... doar ca repulsia mea e pentru istorie si geografie. Relax si have fun la Bruxelles.

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce toata lumea vb despre bac ca despre Apocalipsa.....mie asa mi se pare. Ma sperii:((.

    RăspundețiȘtergere
  4. Adelina: depinde din ce punct de vedere il privesti...daca nu esti inca a12a ti se pare ca noi ne crizam asa aiurea(o sa vezi cat este de invatat)...daca esti a12a cred ca ar trebui sa realizezi ca acest examen de bn de rau iti hotaraste soarta pe mai departe.Si ne intriga mai mult faptul ca trebuie sa invatam chestii care nu ne sunt neaparat necesare,aici ma refer pt la facultate...

    RăspundețiȘtergere