8 martie 2011

Pentru ca in final e singura care merita....

  
Pentru ca ar fi trebuit sa ii spun mai des cat de mult o iubesc,si nu doar sa ii spun ci sa ii si arat.Lucru pe care,din pacate,nu il fac prea des.As putea,la fel ca voi toti,sa umplu pagini intregi de clisee pe care intr-un final uitam sa le mai credem sau sa le simtim.Si poate mi-ar veni greu sa fac lucrul asta si chiar nu pot sa inteleg de   ce.Dar in final ceea ce conteaza nu e cum e mama,ci cum imi aduc eu aminte de ea.Si poate asta nu e cea mai buna postare,cea mai frumoasa declaratie,da e singura in care cred....restu...prostii in care practic nu am spus nimic si au fost mult mai simplu de scris.

Nu uita sa o lasi in inima ta

Anna Tatangelo - La piů bella

Asculta mai multe audio diverse


 Te iubesc

2 comentarii:

  1. preferata mea.pupici pentru toate mamele si femeile din lume si pentru autoarea acestei postari:*>:d<

    RăspundețiȘtergere