16 decembrie 2010

"Paroxisme intelectuale"

Tineam de mult sa scriu despre acest subiect si anume scoala,clasa mea,cum iar m-am amagit,ne-am amagit ca macar asta o sa mearga...ca la naiba ceva o sa mearga.Care e ideea?Ca m-am saturat sa ii aud pe unii cum pretind ca sunt colegi cu mine doar cand au nevoie de ceva.Cik"hai sa fim o clasa!".Auziti voi ceva de la mine:Duceti-va dracului ca m-am saturat de fitele voastre si de porcariile pe care le debitati.Fac ceva pe clasa voastra ca stiti sa fiti o clasa doar cand aveti voi nevoie,cand trebuie sa se duca careva sa se invoiasca,cand trebuie sa ma convingi sa plec de la scoala ca asa vi se scoala voua.Pfaiii...auziti motiv sa plec de la scoala: E frumos afara!.Bine,o sa fie si maine,o sa mai fie si altadata nu imi pasa...oricum ma duc acasa si ma incui in camera mea,eventual cu tona de teme pentru maine,si la un moment dat tot o sa ma asculte proful ala,asa ca nu vad rostu frate,nu vreau sa plec care e problema ta?Da poti sa pleci singur ce tre sa te tin de manutza?...Si cand ii mai vad pe unii cu care nu vorbesc vin cu o moaca de sfinti la mine si ma intreaba daca merg acasa cu ei?Hellloooooo m-am mutat de mult,daca asa de tare iti pasa!!!!!Sa mor eu...am moaca de proasta ta sau care e faza?Ca vai,"ea chiar nu mai poate sa stea pana la 2 la scoala!".O da?Vrei sa-ti amintesc ce erai in 5-8?"Vai noi nu chiulim,este un pacat..."/"Hai dracu acasa ca eu nu mai pot sa stau pana la 2 la scoala!".Imi vine sa le dau cate una cand le vad cum le zambeste ipocrizia pe fata...De fapt o sa scriu pe rand fiecare chestie care ma oftica,ipocrizie de pe fata lor.
1.Sunt unii care, dupa ce un prof super misto le pune o nota buna(asta dupa ce se lingusesc),se stramba,dau ochii peste cap.Frate da de ai ramane asa e singura mea dorinta.In puii mei, eu nu inteleg ce dracu au...dupa ce ca au nota pe care o vor tot se mai stramba...si frate la fiecare prof...Ce dracu vrei sa-ti faca proful ala?Sa-ti puna note pe degeaba ca esti tu mai cu mot?
2.Daca nu iau nota pe care o vor incep in pauza sa injure.Si injura frate toata pauza,tipa ca nebunele.Nu stiu,ti se pare ca sunt obligata sa te aud?Sau ca nu stiu sa injur si vreau sa ma inveti?Ca daca ma apuc, te injur juma de ora fara sa ma repet.Asa ca mai usor...mai bine ai vorbi tot asa de mult si la ora de romana daca tot le ai...
3.Sa tot aud ca vai nu suntem o clasa unita,sa ne comportam ca o clasa.Da,sa ne comportam ca o clasa si cand are celalalt o parere,cand are si altu nevoie de ceva nu numai cand ai tu nevoie.Nu suntem o clasa si punct.Fac ceva pe clasa voastra ca nici voi nu vreti sa fiti o clasa asa ca lasati-o mai usor cu sentimentalisme si santaje emotionale expirate ca nu ma prind frate.Nu mai pot eu ca nu o sa mai vobiti cu mine.
4.Sa frecati toata ora ceva si dupa sa va vad pe mess ca "ce avem tema la aia...?".Nu stiu frate,ce sunt eu agenda ta personala?Pentru ce mergi la scoala sa freci menta sau sa bati barurile?
5.Acuma de Craciun,cand presupun ca majoritatea pun bani pentru profi pentru cadouri,ca deh asa se face,se trezesc unele destepte ca nu, ele nu pun.Ca cica nu li se pare normal...bine,nici mie nu mi se pare normal,da cand te uiti ce profi ai nu prea iti mai vine sa nu iti convina.Cand o vezi pe aia de chimie cum e,pe aia de engleza ca vine fara sa ceara nimica si sambata si face pregatire cu tine,cand ala de fizica te invoieste de 20 de ori pe semestru,cand vine dirigu cu tot felu de dulciuri si porcarioare cum te simti?A nu iti pasa?Bine da nu suntem o clasa?Adica altii pot sa dea,da tu vrei sa fii mai cu mot.Si unde e clasa atunci?Si nu va ganditi la nus ce suma,e doar 10 lei,cu care nici nu stii ce cumperi,eventual alea 4-5  3 in 1 pe care le bei la ora de fizica.

Si faza de azi care a pus capac.O apuca pe una paroxismul inteligentei sale si isi aduce acum vreo 2 zile parintii la scoala care se pun pe cearta cu profa de chimie,(care nu e cea mai ortodoxa persoana da cu care cu vorba buna te poti intelege).Si incep frate si se cearta ca la usa cortului cu aia pe hol,ca cica o terorizeaza pe ficsa,marea genie in chimie,si ca cica a facuto grasa:)),ca vai ficsa invata de se rupe si ca ea le da teste si dupa nu le mai aduce si ca tot se plange ca nu avem note.Defapt era vorba de obrazul cam gros atunci cand a inceput sa ii comenteze profei.Da,poate ca si eu uneori nu o mai suport pe profa, da' nu ma duc frate sa ma cert cu ea ca la tigani ca la urma tot cu ea raman,si ca daca inveti si iti vezi de treaba si nu lipsesti de la ora ei ca asa ti se scoala tie poti sa ajungi sa ai si note mari.Ei si vine azi profa,cu o falca in cer si una in pamant dupa scandalul de ieri,si ne anunta ca a corectat niste teste la alcooli,de pe la inceputul anului si ca e nevoita sa le treaca ca asa a primit reclamatii ca nu trece testele.Sa pic din banca cand stiam ce porcarie am facut la testul ala.Si se apuca femeia sa treaca notele,ironic desteapta secolului a luat 4 si strica la juma de clasa media ca na o da pe din afara inteligenta.Si asa m-am ales cu un 6 frumos pe langa un 9 si 10,si imi venea sa sar la gatul tampitei daca nu ma tinea colegamea de banca.I-am si zis de fata cu profa ca atunci cand o mai freaca grija de notele mele sa ma anunte si pe mine ca sa nu mai am surprize de genu si ca ar fi cazul sa se cam care.Faza nu e doar de mine...ci si de ceilalti colegi care si-au stricat mediile,celor care nici nu le mai iese media.Frumos cadou,asa ca pentru o clasa ce suntem.Si nu e de-ajuns...nuuu da se poate...tre sa ii faca scandal de-acuma si profei de engleza ca ea cica nu a copiat cuvant cu cuvant eseul ci l-a invatat pe de rost si sa ii treaca nota 10.Fata da proasta te-a mai facut mata aia,cu care apropo semeni foarte bine,si poti sa o chemi ca te si maltratez la scoala ca ma doare fix in cur de ea.Pfaiii deci daca nu imi iese macar 9 la chimie daca nu ii fac viata un calvar si la urma nu o sa o mai recunoasca nici masa aia tare desteapta,ca aveti amandoua IQ cat suma numerelor de la telefon.E 45 apropo:))
A si am hotarat toti sa nu o mai bagam in seama.Si faza tare ar fi sa vina ma-sa la scoala ca de ce nu vorbim cu ea.Eu cred ca o sa vorbesc cu ea...se pune si aia juma de ora de injuraturi?Hai ca poate fac un efort intelectual din ala ca al tau si te injur o ora intreaga.

Un comentariu:

  1. fata ai un fetish cu parxismu:))si cu tetrisu':))scz fata nu sunt coerenta,crek m-o distrus intelectual si psihologic faza cu "hai sa fim o clasa"

    RăspundețiȘtergere